Културна баштина као пословна могућност за младе
Апстракт: Циљ рада је да прикаже начин на који културна баштина може бити пословна могућност за младе и то у сегменту социјаног предузетништва. У раду је представљен шестостепени модел социјалних иновација, као нелинеаран процес социјалног иновирања, који обједињује све сегменте од почетног истраживања до промене система, што је и кључни циљ социјалне иновације. Кроз наведени модел, представљене су фазе кроз које социјални предузентик треба да прође, као и одређени алати који му могу помоћи да своју идеју спроведе до краја у дело и поркене социјално предузеће. У раду су представљене и методе за дизајнирање идеје, као и Бусинесс модел цанвас, као један од најкоришћенијих модлела за проверу пословне одрживости идеје. Дат је и пример добре праксе размене идеја (хакатон и идеатон) у Словенији, који би могао да заживи и на другим местим, јер је врло једноставан и пријемчив за младе
srpski
2023
© All rights reserved
Кључне речи: социјалне иновације, културно наслеђе, иновативна решења, добробит друштва