Naslov (srp)

Sistem za automatsko prepoznavanje tema u korisničkim mejlovima u cilju poboljšanja rada korisničke službe

Autor

Bašaragin, Bojana
Medvecki, Darija
Gojić, Gorana
Oparnica, Milena
Mišković, Dragiša

Opis (srp)

Sistem za automatsko prepoznavanje tema u korisničkim mejlovima je nov proizvod razvijen za potrebe kompanije Telekom Srbija a.d. sa ciljem da se unapredi rad korisničke službe ove kompanije. Sistem se zasniva na primeni naprednog pristupa za modelovanje tema sa ciljem automatske analize korisničkih mejlova na srpskom jeziku i njihove klasifikacije u jednu od predefinisanih tema koje odgovaraju poslovnim potrebama kompanije. Razvijeni pristup ispravno određuje temu za 96% mejlova bez intervencije operatera. Upotrebom ovog sistema stvaraju se preduslovi za prelazak sa ručnog rutiranja korisničkih mejlova koje obavlja operater, na potpuno automatizovano rutiranje. Automatizacija procesa doprinosi ostvarenju vremenskih i finansijskih ušteda za kompaniju, kao i uvećanju zadovoljstva korisnika usled bržeg vremena odziva korisničke službe na korisničke zahteve.

Jezik

srpski

Datum

2025

Licenca

© All rights reserved

Predmet

veštačka inteligencija, nenadgledano duboko učenje, modelovanje tema, BERTopic

Deo kolekcije (1)

o:1610 Radovi saradnika Instituta za veštačku inteligenciju