Naslov (eng)

Challenges in understanding the role and importance of advertising agencies in a multistakeholder environmental context

Autor

Lozović, Nenad
Mamula Nikoolić, Tatjana
Perić, Nenad

Opis (srp)

За испитивање односа агенције и клијента, неопходно је истражити улогу управљања знањем у оптимизацији пракси интегрисаних маркетиншких комуникација. Управљање знањем подразумева систематско схватање, организовање и искоришћавање организационих средстава знања за покретање иновација и побољшање доношења одлука. Принципи управљања знањем интегрисани са стратегијама маркетиншке комуникације могу побољшати способност агенција да испоруче ефикасне комуникацијске кампање и остваре циљеве клијената на тржишту које се развија. Ово поглавље настоји да се позабави овим критичним питањима истражујући позицију рекламних агенција у интегрисаним маркетиншким комуникацијама, процењујући методе евалуације учинка и истражујући улогу управљања знањем у побољшању њихове ефикасности. Кроз свеобухватну анализу, циљ нам је да пружимо увид који може да пружи информације како за теоријска истраживања, тако и за практичне стратегије за побољшање односа агенције и клијента и оптимизацију пракси интегрисане маркетиншке комуникације.

Opis (eng)

The chapter addresses the position of advertising agencies in integrated marketing communications (IMC) within a multistakeholder knowledge environment. Advertising agencies coordinate and integrate diverse knowledge from clients, consumers, media outlets, and internal teams to create cohesive marketing communication strategies. This involves navigating complex stakeholder expectations and marketconditions. Through a historical overview and analysis of the evolution of relationship models, the essence ofthe problem in the agency-client relationship is pinpointed. The core issue lies in the lack of consensus and clear methodologyforassessingthecontributionofanagency'sworktoitsclient'sbusinessresults.Thistopic holds theoretical importance for researchers and practical significance for both clients and agencies involved in the IMC process. Understanding these business landscape, is essentialfor advertising agencies achieve sustained success within a multistakeholder knowledge environment.

Jezik

engleski

Datum

2024

Licenca

© All rights reserved

Predmet

advertising agencies; integrated marketing communication;knowledge environment; agency theory.

агенције, клијенти, интегрисане маркетиншке комуникације, мрежа, евалуација

Deo kolekcije (1)

o:1311 Радови наставника и сарадника Института за срп...