Naslov (srp)

BRENDOVI I MARKETINŠKE METRIKE ZA EVALUACIJU BRENDOVA U SAVREMENOM POSLOVANJU

Autor

Мамула Николић, Татјана
Перић, Ненад

Opis (srp)

U savremenom marketingu izgradnja brenda je postala jedna od najznačajnih funkcija poslovanja. Dobro izgrađen i pozicioniran brend ne samo da kompanijama obezbeđuje povećanje profita, već predstavlja imarketinškialatkojikompanijekoristekaoosnovniizvorkonkurent- skeprednosti,društveneiekološkeodgovornosti.Vrednostsamoonih brendovakojivernoispunjavajuobećanjesvojojciljnojgrupi–“Walk the Talk”, asistiraju zajednici u novonastalim situacijama, kao i onih koji brinu o ekološkoj održivosti, u očima potrošača su brendovi čija vrednost raste.

Jezik

srpski

Datum

2024

Licenca

© All rights reserved

Deo kolekcije (1)

o:1311 Радови наставника и сарадника Института за срп...