Internet i društvene mreže u funkciji unapređenja konkurentnosti tradicionalnih prehrambenih proizvoda AP Vojvodine
Sažetak: Tradicionalni prehrambeni proizvodi predstavljaju veliki potencijal za privredni razvoj AP Vojvodine. U radu je izvršeno istraživanje o ulozi interneta i društvenih mreža u funkciji unapređenja konkurentnosti tradicionalnih proizvoda AP Vojvodine. Cilj je bio istražiti dostupnost informacija na internetu o tradicionalnim prehrambenim proizvodima kao i doneti zaključke kako sa navedenog aspekta izvršiti unapređenje njihove konkurentnosti. Rezultati istraživanja ukazuju da informacije o tradicionalnim prehrambenim proizvodima Vojvodine nisu u dovoljnoj meri dostupne na internetu. Kreiranje jedinstvenog promotivnog i prodajnog portala je ono što bi dovelo do unapređenja konkurentnosti proizvođača ove vrste proizvoda. Njihovu (dodatnu) promociju potrebno je izvršiti i na internet stranicama turističkih organizacija gradova i opština Vojvodine, kao i takve sadržaje omogućiti vidljivim na više od jednog jezika. Sa druge strane, proizvođači mogu (iz)graditi sopstveni brend putem društvenih mreža na osnovu interaktivnosti i popularnosti koje ovaj vid medija omogućava.
srpski
2020
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 4.0 - Creative Commons Autorstvo 4.0 International License.
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode
KLJUČNE REČI: tradicionalni prehrambeni proizvodi, konkurentnost, internet, društvene mreže
o:1600 | Radovi profesora i saradnika Fakulteta za ekonomiju i inženjerski menadžment |