MOTIVI ZA KORIŠĆENJE DRUŠTVENIH MREŽA U KONTEKSTU MARKETINGA
Sažetak: Društvene mreže su postale socijalni, kulturni, ekonomski i tehnološki fenomen. Društvene mreže imaju primenu u svim domenima poslovanja. One takođe igraju značajnu ulogu u marketinškim aktivnostima i neizbežan su alat u modernoj marketinškoj komunikaciji. Korisnici društvenih mreža su svi ljudi na planeti. Ali, da li ih svi koristimo u istu svrhu? Nekoliko svetskih autora je definisalo modele koji se bave razlozima za korišćenje društvenih mreža i u njih možemo svrstatii motive za korišćenje društvenih mreža. U zavisnosti od cilja i svrhe korišćenja društvenih mreža, možemo da definišemo i sam izbor društvene mreže. Veb 2.0 tehnologije zasnovane na dvosmernoj komunikaciji pružaju korisnicima interaktivnu komunikaciju i kvalitetno dvosmerno učešće u globalnom komunikacijskom okruženju. Da li koristimo društvene mreže za traženje informacija, socijalizaciju, promovisanje sopstvenog imidža i podizanje sopstvenog samopouzdanja ili radi zabave u slobodno vreme? Cilj ovog rada je da pruži pregled svetske literature o ovoj aktuelnoj temi kako bismo pomogli kreatorima međunarodnog komunikacijskog prostora, odnosno marketarima,da bolje razumeju svoje ciljne grupe, što im indirektno omogućava postizanje uspeha u poslovanju, kroz adekvatne marketinške kampanje na društvenim mrežama.
srpski
2018
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 4.0 - Creative Commons Autorstvo 4.0 International License.
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode
Ključne reči: društvene mreže, motivi za korišćenje društvenih mreža, Fejsbuk, internet marketing
o:1600 | Radovi profesora i saradnika Fakulteta za ekonomiju i inženjerski menadžment |