Naslov (srp)

Uticaj i primena digitalnih medija na vaspitanje i obrazovanje dece

Naslov (eng)

The impact and implementation of digital media on children’s upbringing and education

Autor

Perić, Nenad

Opis (srp)

Apstrakt: Rad se bavi uticajem digitalnog okruženja, konkretno digitalnih medija, a najuže gledano televizije i Interneta, kao najuticajnijih masovnih medija, na decu kroz kulturološke, sociološke, obrazovne i vaspitne aspekte. Analiziraju se promene koju su informatička revolucija i digitalni masovni mediji doneli društvu u smislu promena obrazaca ponašanja, novih načina stvaranja ličnog identiteta kroz obrasce koje nameću televizija i Internet. Predstavljaju se glavni vaspitni i obrazovni aspekti televizije i Interneta, naročito e-učenje. U radu se analiziraju i posledice i aspekti korišćenja pametnih mobilnih telefona, te i concept učenja uz njihovu pomoć, m-učenje. Pored analiziranih prednosti i opasnosti koje spomenuti donose, dati su i viđenje i predlozi razvoja e-učenja i m-učenja kao koncepata.

Opis (eng)

Abstract: The paper deals with the influence of digital environment-digital media, in particular television and the Internet as the most influential mass media, on children through different cultural, social, educational and behavioral aspects. It analyzes the changes that information revolution and digital mass media brought to the society in terms of changes in patterns of behavior, new ways of creating personal identity through the patterns imposed by television and the Internet. The paper also represents the main educational and behavioral aspects of television and the Internet, especially e-learning; the implications and aspects of using smart mobile phone, and the concept of m-learning. In addition authors analyzed the advantages and risks mentioned returns, and they give their overview and proposals for developing e-learning and m-learning as concepts.

Jezik

engleski

Datum

2019

Licenca

© All rights reserved

Predmet

Keywords: Internet, television, pedagogical, educational, behavior, identity, e-learning, m-learning.

Ključne reči: Internet, televizija, pedagoški, obrazovni, ponašanje, identitet, e-učenje, m-učenje.

Deo kolekcije (1)

o:1311 Радови наставника и сарадника Института за срп...