Naslov (srp)

Analitički pristup učešća na međunarodnim sajmovima

Naslov (eng)

Analytical approach to participation in international fairs

Autor

Brkanlić, Sandra
Zdjelarić, Petra
Vemić-Đurković, Jelena

Opis (srp)

Sažetak: Događaj predstavlja važan segment uslužne ekonomije koji doprinosi kreiranju neopipljive koristi potrošačima i preduzećima. Međunarodni sajmovi su takvi događaji na kojima se preduzeću koje učestvuje na njima pruža mogućnost da dobije veoma kvalitetnu promociju i da unapredi prodaju. Sa aspekta istraživanja učešća na međunarodnim sajmovima, u radu se ukazuje na obaveznost analitičkog pristupa i kalkulacije troškova učešća na takvim manifestacijama. Cilj rada je da ukaže na značaj međunarodnih događaja sa aspekta međunarodne promocije, kroz prikaz elemenata ovog učešća od strane preduzeća na međunarodnim sajmovima, kao i na obavezu analitičkog pristupa u organizaciji i planiranju učešća na takvim manifestacijama.

Opis (eng)

Abstract: Event is an important part of service economy, which contributes to the creation of intangible benefits to consumers and businesses. International fairs are such events where companies that participate in them get an opportunity for high quality promotion of products or services and improvement of sales performance. From the perspective of research into participation in international fairs, this paper points to the significance of analytical approach and calculation of participation costs when appearing at international fairs and similar events. The aim of this paper is to highlight the importance of international events from the aspect of international promotion, through the representation of elements of this participation of companies in international fairs. Finally, this paper tries to emphasiye the adoption of a mandatory analytical approach to the organiyation and planning of such participation in events.

Jezik

srpski

Datum

2013

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 4.0 - Creative Commons Autorstvo 4.0 International License.

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode

Predmet

Ključne reči: međunarodni marketing; međunarodni sajmovi; promocija; analiza; troškovi

Deo kolekcije (2)

o:4443 LEAD CONTAMINATION OF FISH AND WATER FROM COASTAL SEA OF BAR REGION (MONTENEGRO)
o:1600 Radovi profesora i saradnika Fakulteta za ekonomiju i inženjerski menadžment