Naslov (srp)

Нова медијска стратегија Војске србије као инструмент меке моћи

Naslov (eng)

The new media strategy of the Serbian Armed Forces as an instrument of soft power

Autor

Перић, Ненад
Митровић, Мирослав

Opis (eng)

The paper elaborates the concept and significance of media policy and implements it to the Serbian Armed Forces. The importance of the media in the security sector at national and international level is analyzed and the need for good media representation of the Serbian Armed Forces is emphasized in order to support the public for important decisions concerning military and security issues. The concept of strategic communications and their relationship with the media policy that the Armed Forces should develop as one of the instruments of soft power, which is of interest not only to this system, but also to the state and society, has been presented. Moreover, the main elements are presented, whose fulfillment would create conditions for the establishment and conduct of an adequate media policy as an instrument of soft power.

Opis (srp)

Рад елаборира концепт и значај медијске политике и примењује га на Војску Србије. Анализира се значај медија у безбедносном сектору на државном и међународном нивоу и истиче потреба за добрим медијским представљањем Војске Србије ради подршке јавности за битне одлуке које се тичу војних и безбедносних питања. Представљен је концепт стратешких комуникација и њихов однос са медијском политком коју би Војска морала да развија као један од инструмената меке моћи, што представља интерес не само овог система већ и државе и друштва. Такође, наводе се основни елементи чије испуњавање би створило услове за креирање и вођење адекватне медијске политике као инструмента меке моћи.

Jezik

srpski

Datum

2021

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licence
Creative Commons CC BY 4.0 - Creative Commons Autorstvo 4.0 International License.

http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode

Predmet

Key words: Serbian Armed Forces, media policy, media, strategic communications, public, public opinion.

Кључне речи: Војска Србије, медијска политика, медији, стратешке комуникације, јавност, јавно мњење.

Deo kolekcije (1)

o:1311 Радови наставника и сарадника Института за срп...